projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Logo torebek czoHER

Torebek nigdy za wiele. Ale nie jest sztuką posiadanie wielu torebek. O wiele lepiej jest zainwestować w torebkę wykonaną z wysokiej jakości materiałów, by została z Tobą dłuuuugo.

czoHER to nowa marka ekskluzywnych torebek skórzanych założona przez rodzinę, która od pokoleń zajmuje się tworzeniem skórzanych butów. Fach i znajomość materiałów mają we krwi, bo firmę współtworzy już trzecie pokolenie.
Torebki choHER są unikatowe, oryginalne i stawiają na detal. Bo detal jest wszystkim. projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

Zaprojektowałam logo w oparciu o dwie rzeczy. Cytat ikony mody — Yves Saint Laurent: "Mody przemijają, styl jest wieczny." oraz właśnie o ideę detalu, który tworzy całość. Podkreśliłam specjalnie jeden człon nazwy "HER", bo ostatecznie to produkt dla kobiet ;) Dla Ciebie, dla niej, dla mnie.
Logo oparte jest na klasycznym kroju liter szeryfowych, pogrubionych tak, by stanowiły filary marki. Spójrzcie z daleka, przymrużcie oczy — nie przypomina Wam to kolumn?

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym którejś litery nie faworyzowała do roli sygnetu — stanęło na literze R, która zyskała dekoracyjną kropkę-zawijas.
Pokazuje się on na podszewkach torebek, w tłoczeniach na drobnych elementach galanterii skórzanej i oczywiście w pieczęci lakowej, która zamyka list z podziękowaniem, który wkładany jest do każdej wysyłanej torebki.

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

 

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Logo torebek czoHER

Torebek nigdy za wiele. Ale nie jest sztuką posiadanie wielu torebek. O wiele lepiej jest zainwestować w torebkę wykonaną z wysokiej jakości materiałów, by została z Tobą dłuuuugo.

czoHER to nowa marka ekskluzywnych torebek skórzanych założona przez rodzinę, która od pokoleń zajmuje się tworzeniem skórzanych butów. Fach i znajomość materiałów mają we krwi, bo firmę współtworzy już trzecie pokolenie.
Torebki choHER są unikatowe, oryginalne i stawiają na detal. Bo detal jest wszystkim. projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

Zaprojektowałam logo w oparciu o dwie rzeczy. Cytat ikony mody — Yves Saint Laurent: "Mody przemijają, styl jest wieczny." oraz właśnie o ideę detalu, który tworzy całość. Podkreśliłam specjalnie jeden człon nazwy "HER", bo ostatecznie to produkt dla kobiet ;) Dla Ciebie, dla niej, dla mnie.
Logo oparte jest na klasycznym kroju liter szeryfowych, pogrubionych tak, by stanowiły filary marki. Spójrzcie z daleka, przymrużcie oczy — nie przypomina Wam to kolumn?

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym którejś litery nie faworyzowała do roli sygnetu — stanęło na literze R, która zyskała dekoracyjną kropkę-zawijas.
Pokazuje się on na podszewkach torebek, w tłoczeniach na drobnych elementach galanterii skórzanej i oczywiście w pieczęci lakowej, która zamyka list z podziękowaniem, który wkładany jest do każdej wysyłanej torebki.

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

projekt logo, projekt identyfikacja, logo czoher, torebki damskie, logo galenterii skórzanej, skórzane torebki, polska firma, polska marka, logotyp, projekt graficzny, grafika Monika Turska

 

 

model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b

 

grafika Monika Turska kontakt@monikaturska.pl

 

grafika Monika Turska współpraca

 

grafika Monika Turska O mnie

grafika Monika Turskakontakt@monikaturska.pl

grafika Monika Turska współpraca

grafika Monika TurskaO mnie

Search

Free Joomla templates by L.THEME