Logo CityForm
CityForm to nowa marka płytek ceramicznych i gresowych do wnętrz. Na rynku wiele jest marek produkujących płytki, ale wciąż jest miejsce, a co najważniejsze — zapotrzebowanie na nowe wzory, nowe technologie i nowe brandy. CityForm to marka płytek do wnętrz i na tarasy, która oferuje włoski i hiszpański design w przystępnych cenach. Wysoka jakość materiałów i modne wzory to coś, co można znaleźć w ich ofercie.
Ze względu na raczej techniczny rys idei marki logo opiera się na prostej i czytelnej formie. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie chciała zaprojektować loga składającego się jedynie z liter tak, by nie dało się wyodrębnić sygnetu. Mam słabość do takich elementów. Wiem, że potrafią działać na Klienta w sposób, który nie ma sobie równych.
W logo CityForm rolę sygnetu przejęła litera C. Charakterystyczny podkreślnik zmniejsza samą literę, ale prowadzi do tego, że wyodrębniona może stanowić dekorację samą w sobie. Znacznik na pudełkach, na metkach, a może kiedyś — jak znaczek głowy Meduzy u Versace — stanie się elementem dekoracji w samych produktach marki? Kto wie?
Logo CityForm
CityForm to nowa marka płytek ceramicznych i gresowych do wnętrz. Na rynku wiele jest marek produkujących płytki, ale wciąż jest miejsce, a co najważniejsze — zapotrzebowanie na nowe wzory, nowe technologie i nowe brandy. CityForm to marka płytek do wnętrz i na tarasy, która oferuje włoski i hiszpański design w przystępnych cenach. Wysoka jakość materiałów i modne wzory to coś, co można znaleźć w ich ofercie.
Ze względu na raczej techniczny rys idei marki logo opiera się na prostej i czytelnej formie. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie chciała zaprojektować loga składającego się jedynie z liter tak, by nie dało się wyodrębnić sygnetu. Mam słabość do takich elementów. Wiem, że potrafią działać na Klienta w sposób, który nie ma sobie równych.
W logo CityForm rolę sygnetu przejęła litera C. Charakterystyczny podkreślnik zmniejsza samą literę, ale prowadzi do tego, że wyodrębniona może stanowić dekorację samą w sobie. Znacznik na pudełkach, na metkach, a może kiedyś — jak znaczek głowy Meduzy u Versace — stanie się elementem dekoracji w samych produktach marki? Kto wie?